Fortfarande krasslig...
Vädret är ju för himla underbart just nu. När jag gick upp imorse så visade kökstermometern 24 grader i skuggan! Inte alltför kul att jag fortfarande inte mår bra och inte direkt kan njuta av det. Det positiva är att halsen inte alls gör ont längre, men näsan har nästan blivit ännu värre om det nu är möjligt. Förbrukar ungefär en näsduksförpackning i timmen så det var väl tur att jag var förutseende och köpte ett nyss lass igår när jag handlade. Frågan är hur det ska gå att jobba imorgon... Och på söndag. Och på måndag. Blir frisk, bli frisk, bli frisk!

Hur som helst så har jag bestämt mig för att sluta tycka synd om mig själv, så nu sitter jag på uteplasten i bikiniöverdel och jeansshorts och försöker njuta av värmen. :) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress