Färgning av fransar och bryn
Jag har precis piffat till mig själv lite genom att färga mina fransar och bryn. Senast jag färgade ögonfransarna var precis innan Thailand, för ett halvår sedan, så det var verkligen dags igen nu. Känns som att man ser lite piggare ut osminkad om det är lite färg på dem och jag har ju nästan aldrig smink när jag jobbar så för mig är det perfekt.

Ögonbrynen har jag dock aldrig vågat mig på att färga själv tidigare, men det blev rätt bra efter att jag plockat dem lite också. Till nästa gång ska jag dock köpa hem brun färg till brynen, men för tillfället hade jag bara svart så jag löste det genom att bara ha färgen på i några minuter. Tror inte kolsvarta ögonbryn går så bra ihop med min ljusa hy och blonda hår. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress