Dagens inköp
Nytränad, nyduschad och har fått i mig lite mumsig lax med sallad och broccoli. Jag tänkte försöka hålla mig vaken ett litet tag till och varva ner lite framför tvn innan det är läggdags. Gruppredovisning i skolan imorgon. Hjälp!

Fotade upp resultatet efter dagens shoppingrunda. Mamma var snäll och betalade mina solkrämer, även fast jag sa att hon verkligen inte behövde. Det blev två stycken som är helt genomskinliga, vilket jag tycker är super eftersom man inte blir lika kladdig och vit som av den vanliga sorten, och så hittade vi en som är speciellt till ansiktet som säkert kan vara bra för mitt nylle efter den lilla brännincidenten i Thailand...

Köpte mig även en rosa keps och fick den söta sommarklänningen av mamma och pappa i namnsdagspresent (lite tidigt eftersom jag inte har namnsdag förrän 19 och 20 juli;)). 

Allra nöjdast måste jag dock säga att jag är med det sista köpet; ett par Ray Ban Aviators. Har velat ha dem länge och med alla resor som just bokats så var väl nu det absolut sämsta tillfället, men Synsam har en kampanj för att fira Ray Bans 75-årsdag och det kunde jag inte motstå. 995 kr för Aviators, Wayfarers och Clubmasters! Jag är så vansinnigt sugen på ett par Wayfarers också men jag ska försöka hålla mig...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress