Crappy day
Fy så jag mår! Kände redan igårkväll att jag hade lite svagt ont i halsen och nös som en galning, men jag tänkte att det är säkert bara pollen. Men det känns lite konstigt att jag hostar, halsen bränner och jag mår allmänt dåligt. På något sätt lyckades jag iallafall ta mig upp ur sängen imorse och åka till min fältskola där jag spenderade några trevliga timmar. Nu är stackars näsan snart helt sårig för att jag snyter mig konstant och efter lunchen gick jag och la mig och sov tre timmar. Helt klart ett tecken på att man inte är på topp.

Precis innan jag gick och la mig så kollade jag dessutom min mail och fick se resultatet på förra kursens uppgifter. Ingen rolig historia kan jag meddela. Blev godkänd i två och fick komplettering på två så nu hoppas jag innerligt att det bara är dispositionen det är fel på och inte själva arbetet. 

Nu måste jag transkribera en av barnintervjuerna jag gjorde idag så det är klart tills imorgon. Ut springa skulle jag också men det är väl bara att glömma.

Kort sagt: Jag har haft bättre dagar...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress