BB Creme
Jag är så fantastiskt sjukt nöjd med min ansiktskräm som jag köpte i förra veckan! Ni har säkert hört talas om "BB cremes" som är det allra hetaste inom ansiktsvård just nu. Nästan alla kosmetikamärken har kommit med en sådan och man kan läsa massa bra om dem. Som jag fattat det så kan BB stå för lite olika saker men jag valde Estée Lauders och där står det för Beauty Benefit och den finns i två olika nyanser. Eftersom den är lite svagt färgad så att den ska jämna ut och dölja skavanker så känner i alla fall inte jag att man behöver ha smink över den vilket är väldigt praktiskt. Älskar den! Den återfuktar jättebra, har spf 35 så man behöver inte oroa sig för att bränna sig och så täcker den skitbra utan att kännas som en foundation. 385 kr på Kicks. Bästa köpet jag gjort på länge! :)

Utan vs med BB creme
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress