Vårtecken
Skolan slutade ungefär tjugo i tolv idag så nu har jag redan tagit helg. Min enda lediga helg den här månaden och jag har en känsla av att den kommer att bli helt perfekt. Imorgon ska vi nämligen till Stockholm och ha en riktig mysdag och på söndag är det lite oplanerat än så länge men något skoj ska vi nog kunna hitta på. :)

Men för att återgå till den här dagen så kan jag ju meddela att helvetet har börjat för alla pollenallergiker. De senaste dagarna har jag nyst som en tok och ögonen kliar något extremt på kvällarna, så idag tog jag min första tablett. Jäkla björkar! Men man får väl se det som ett vårtecken och det gillar vi ju. Hittade faktiskt ett ställe med massa fina tussilagos för en stund sedan när jag var ute och powerwalkade, så nu kan man väl verkligen säga att våren är. Äntligen! Till och med Slagstaglass har ju öppnat efter vintern så det kanske får bli en söndagsglass där. :)

Nu ska jag åka och handla ett par saker och sedan blir det träning om ett par timmar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress