Skåprensning
Jag fick ett litet ryck och rev ut ALLT i matväg ur köksskåpen. Är det inte konstigt att det alltid känns som en bra idé fram tills man just har rivit ut allting och inser vad man gett sig in på? Likadant vid varje garderobsrensning. Men jag kan ju säga att det blev jäkligt bra när det blev klart. En hel del blev slängt också så nu finns det en massa plats för nya saker.:)
Rensning av de skåp där det finns tallrikar, glas, burkar och allt sådant får vänta till en annan dag för det kändes inte lika kul...

Jimmy kom hem mitt i stöket och började tjata om kebab, men envis som jag är så lagade jag ändå iordning pasta med svampsås toppat med ruccola och riven parmesan, och dukade på mina fintalltrikar. Sjukt gott blev det så det receptet fick åka direkt in i min nya fina receptpärm! Jimmy tog tre portioner så det tar jag som ett "ja okej det här var faktiskt bättre än kebab". ;)

Ser nte så pjåkigt ut om jag får säga det själv. Kanske ska söka till Sveriges mästerkock nästa år? ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress