Sjukhus
Idag hade jag bokat en tid på sjukhuset kl. 11, så jag blev tvungen att hoppa över dagens föreläsning. Kändes bara onödigt att gå dit och vara med en liten stund för att sedan behöva gå tillbaka hem vid 10 för att hinna hämta bilen, åka dit, hitta en parkering och hitta dit jag skulle. Självklart hittade jag rätt på en gång så då fick jag sitta där i väntrummet och uggla i en evighet innan det blev min tur. Men bättre det än att behöva stressa. :)

Ska faktiskt iväg och klippa mig om en stund också så det blev mycket på en och samma dag. Fast först tänkte jag svänga förbi och hämta ut studentlitteraturen som jag beställt och som tydligen har kommit nu. Äntligen. Och så bad Jimmy mig att svänga förbi hans jobb och lämna av hans dator.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress