"Nytt" jobb
Den här dagen har varit makalöst lång kan jag tala om. Fick en förfrågan i fredags om att jobba på 632-kontoret idag och på torsdag. Så jag skulle börja där klockan 7 imorse och kunde knappt sova en blund på hela natten för att jag var så nervös. Den senaste och enda gången jag jobbat där var i december 2010, veckan efter att jag haft min upplärning, så det var ju ett tag sedan om man säger så.

Tycker personligen att det gick rätt bra ändå, även om det kändes som första dagen på jobbet fast jag jobbat med det i snart ett och ett halvt år. Jag kan ingen av deras rundor, vet inte var de har alla grejer och kamskåpen är helt annorlunda organiserade. Lite knepigt när man inte är van helt enkelt.
Rundan jag skulle dela blev en del av nyfors och där har jag väl knappt aldrig varit hela mitt liv. Bara när jag tog körkort på Krekolas, men fokus låg inte direkt på att memorera gatnamn på körlektionerna, så jag fick irra runt på min cykel ett bra tag innan jag hittade gatan jag skulle börja på. Men som sagt, det gick rätt bra till slut och strax efter kl. 16 började jag knalla hemåt. :)

Jag hade tur och var tillräckligt snabb för att hinna ner till Gympozz och träna core direkt efter jobbet också så nu känner jag mig lite extra duktig. Matlagning nästa!:)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress