Nästanolycka
Nu tror jag faktiskt att förkylningen börjar släppa, så idag gick det rätt bra på jobbet. Fick vilstarundan som jag kört en gång förut, med ganska mycket villor och boxar i nästan alla portar. Det enda missödet var väl att jag höll på att bli påkörd av ett pucko som backade ut på trottoaren utan att se sig omkring. Precis när jag trodde att den skulle smälla in i bakänden på moppen så hann jag svänga nerför trottoarkanten och ut på vägen så jag nästan höll på att ramla istället. Enda gatan jag körde utan hjälm och så händer det sådana grejer såklart. Men annars gick det bra. Nästanolyckor är man rätt van vid när man är brevbärare. 
Jag kom nyss på att jag faktiskt saknar att jobba. Så himla skönt att gå dit, göra det man ska och sedan gå hem och inte ha något alls att bekymra sig för. 3,5 års plugg får gärna gå lite fortare...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress