Mamma+dotter-dag
Mötte ju upp mamma på stan vid halv ett och kom inte hem förrän halv fem. Vi strosade runt i lite affärer och shoppade lite småsaker. Jag hittade t.ex en snygg pärm och plastfickor som jag tänker samla alla mina handskrivna och utskrivna recept i så jag har alla på ett och samma ställe. I samma affär (ackademibokhandeln) hittade jag också filmen "Sherlock Holmes"och eftersom det är bokrea så kostade den bara 69 kr vilket jag tyckte var ett bra pris för en bluerayfilm, men när jag kom fram till kassan så visade det sig att det var halva reapriset så helt plötsligt kostade den bara 35kr så där gjorde jag ju ett riktigt klipp! :)

Inhandlade även lite bra att ha-saker på Kicks och sedan gjorde vi misstaget att gå in på Bianco och titta på skor. Den här gången blev det ett par jättesöta och riktigt sköna ballerinaskor och ett par skyhöga och helt underbara pumps. Praktiskt med svarta eftersom de passar till allt, men samtidigt lite tuffa och annorlunda med platåsulan i ormskinnsmönster. Men det bästa av allt var nog bandet som går tvärs över foten eftersom skon sitter kvar mycket bättre och inte glider runt i skon om man t.ex har strumpbyxor. Helt perfekt och inte alltför dyra heller. :)

En långlunch med varsin ceasarsallad på Wayne's fick bli avslutningen. Tror vi satt där över två timmar och pratade om allt och inget. Vi ses ju inte så ofta nu när jag flyttat hemifrån så ibland behöver man catcha upp litegranna. :)

Tyvärr gjorde de sig inte jättebra på bild, mycket snyggare när de satt på foten.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress