Löning
Kickade igång min enda lediga dag den här veckan genom att gå ut på en powerwalk i solskenet och när jag kom hem så blev det en nyttig frukost framför tvn. Bra start tycker jag! I övrigt så bjuder dagen på lite allt möjligt faktiskt. Först och främst så är det ju löning för mig idag och dessutom fick jag den överlägset bästa lönen sedan jag började plugga i augusti så det känns himla bra. Härligt när allt slit ger resultat. Fast det bästa av allt är ju att studiebidraget som landar på kontot om tio dagar täcker både mat och hyra så det jag får nu är sådant som jag kan göra vad jag vill med. :)

Mamma borde höra av sig vilken sekund som helst och då ska vi ner på stan en sväng. Luncha och kanske shoppa lite om vi hittar något bra. Därefter väntar plugg och sist men inte minst så blir det träning senare ikväll. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress