Grey's-premiär
Gillar när alla bra tv-serier börjar samma vecka. Just nu är det säsongspremiär av Grey's Anatomy. Dubbelavsnitt dessutom! Bra är bara förnamnet. :)

Frisörbesöket gick förresten bra och jag blev nöjd med resultatet. Någon centimeter på topparna och lite ljusa slingor inne vid rötterna så utväxten bleknade bort. Fräscht och fint. Dock tog det nästan tre timmar! Vet inte vad det var med mitt hår men det trasslade sig som bara den så det tog ett bra tag att få på slinghättan och sedan få av den igen efteråt. Dessutom gjorde hon en hårkur som egentligen kostar extra men jag slapp betala för hon ville se om den hjälpte mot trasslet. :)

Nu ska jag återgå till programmet och äta lite kiwi. Blir läggdags tidigt ikväll för imorrn börjar jag jobba kl. 7. Det ska tydligen snöa...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress