Fel betyg
Idag är det varken jobb eller skola för min del, vilket alltså betyder att det är min pluggdag. Tänkte försöka läsa större delen av det som ska vara läst inför onsdagen så jag har det gjort.

På tal om skolarbete så mailade jag just den kursansvarige för den förra kursen eftersom jag fått fel betyg i kursen och gärna vill ha mitt rätta betyg. Vi blev ju godkända på gruppuppgiften och på sådana kan man inte få bättre än så, och sedan fick jag VG på salstentamen vilket är det högsta man kan få där också men ändå fick jag G i kursen. Vad ska man då göra för att få VG kan man ju undra? Fick svar på mitt mail efter bara 5 minuter och han skulle försöka ordna det i veckan. Måste blivit något fel när de lade in resultaten. Inte för att man vill vara gnällig men rätt ska väl vara rätt. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress