Vunnit ett presentkort
Ja då var sommarjobbandet igång. Den här veckan är jag dock bara inbokad mån-tors, men nästa vecka börjar mitt sommarvikariat så då kommer det att bli fullt upp ända fram tills det är dags för Cypern i mitten på augusti. Jag är även ledig ons-fre första veckan i juli eftersom jag ska till Göteborg då, men annars jobbar jag varenda vardag hela sommaren. Plus helgerna på Triangeln förstås. Det var kanske inte riktigt det jag hade tänkt mig på det efterlängtade sommarlovet, men det blir nog kul. Om inte annat så blir plånboken glad. ;)

Idag när jag kom hem från jobbet låg ett kuvert i brevlådan och väntade på mig. I det fanns ett presentkort på Guldfynd värt 250 kr, som jag vann på en lott till förmån för bröstcancerfonden. Inte helt fel! Frågan är vad jag ska köpa för fint för det... :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress