Vila i frid farfar
Sent igår kväll ringde mamma och berättade att farfar precis dött. Det var ganska väntat eftersom han gradvis blivit sämre och sämre, och den senaste veckan slutat äta helt och hållet, men jag blev ändå jättejätteledsen. Min gulliga farfar som skjutsade runt mig i barnvagnen på djurgården medan mamma övningskörde, som tillsammans med farmor tog bussen hit till Eskilstuna nästan varje vecka för att vara barnvakt åt mig och Jesper, som vi brukade sova över hos i Mellösa lite då och då. Min farfar som blev så glad när jag ringde hem för att önska god jul från Thailand i vintras. Världens roligaste och påhittigaste farfar som alltid hade hyss för sig. Lilla farfar som jag idag fick åka till Flen för att ta förväl av innan begravningsbyrån kom och hämtade honom.

                                                       Vila i frid kära farfar!
Ronja

<3

Svar: <3
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress