Mörbultad
Hela jag känns lite sliten och mörbultad just nu. Ögonen är fortfarande rödgråtna sedan gårdagen, jag har skavsår och andra småsår lite här och var, och jordens blåmärke på baksidan av ena låret. Som om det inte räckte så hade jag villarunda med moped på jobbet idag, så nu har jag en härlig solbränna igen. Denna gång blev det inte bara armarna, utan även låren är illröda. I morgon åker banne mig solkrämen på innan jobbet!

Förresten så fick vi besök av polisen för en stund sedan. Vi hade precis grillat hamburgare och jag hann ta en tugga innan han kom fram till vår uteplats och ville bli insläppt. Tydligen hade tobaksaffären rakt över gatan blivit rånad. Att folk inte ger sig någon gång...




Jessica

Sara då! Jag har ju sagt att du skall vara försiktig med din hud :)

Svar: Ja jag vet :( måste sluta vara så klantig!
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress