Förberedelser inför hemtentan
Sådär då var alltså skolan över för denna termin och när tentan är inlämnad om en vecka så är det sommarlov. Tummen upp för det! :)

Det jag roar mig med just nu är att skriva ut alla artiklar och PDF-filer som jag kommer att behöva när jag ska skriva hemtentan. 58 papper gick det åt och då skrev jag ändå ut det dubbelsidigt. Plötsligt känner jag mig inte så peppad att skriva det här.......

Tror faktiskt att jag ska sticka ut på en löprunda nu för jag känner att jag är för uppe i varv för att kunna sitta still och skriva för tillfället. Jag känner mig rätt nöjd med att i alla fall ha förberett allting så att det bara är att dra igång skrivandet sedan. Hoppas nästan på dåligt väder på måndag för då ska jag köra hårt med det här, så jag får det gjort och kan gå på lov! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress