The Dark Knight Rises
Jag vet nästan inte vad jag ska säga om filmen vi just såg på bio. Hela Heron Citys största biosalong med 500 platser applåderade när eftertexterna började rulla och det säger väl egentligen allt!?? Det var verkligen de snabbaste 2 timmar och 45 minuter jag varit med om i en biosalong. Mycket bra! Kan inte komma på någonting som kunde ha blivit bättre för allt var redan så genomtänkt och bra gjort. 5 poäng av 5 möjliga!

Vad jag dock inte riktigt förstår är varför det står på alla svenska reklamaffischer att filmen har premär den 25 juli, vilket är i morgon, och vi just har sett den idag?? Visserligen stod det VIP på föreställningarna idag, men det känns ju ändå som att står det 25 juli så är det väl 25 juli som borde gälla?

Tommy

Hej igen !
Du är ju bara så bra på att skriv om olika saker du är med om!!! Säg grattis till Jimmy i efterskott och hälsa och gratta "lillebror" på namnsda´n i morgon! Nu drar Hans och jag en sväng med husbilen några da´r nu när vackra vädret ÄNTLIGEN kommit!
Lev väl! /Tommy

Svar: Hej!Vad roligt att höra! Det ska jag göra. Hoppas att ni får en riktigt skön semester nu då och att vädret håller i sig för er! Ha det så bra!
/Sara
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress