Lite ny läsning
Jag fick hem lite böcker från bokus för ett tag sedan. Tror faktiskt det är den första beställning jag gjort som inte bestått av studentlitteratur och jag kan ju meddela att det var betydligt roligare att få välja böcker själv och slippa följa en lång lista med torra och tråkiga titlar...
Tyvärr har jag inte hunnit läsa ens i närheten av så mycket som jag hade hoppats nu under sommaren, så jag tänkte lägga i en högre växel nu när det bara är lite drygt en månad kvar innan det är dags för skolan igen. Förhoppningsvis hinner jag med ett par av de nya i alla fall!

Grannen

Tips: börja läs Sofi Fahrmans böcker, lättlästa och svåra att lägga ifrån sig. Jag läste den sista boken Elsas hemlighet när vi var i Grekland, 3 dgr tog det. Bara att börja!!

Svar: Vad bra! Perfekt när vi snart ska åka bort ju!
None None

Jessica Grannen

Åhh en dag är så bra! När du läst den kan jag berätta vad jag gjorde till den filmen. Alltså jag har sett filmen inte lästboken

Svar: Vilken tur! Jag tog den lite på chansning så det var ju bra att den är bra då! :)
None None

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress