40 dagar till semester!
Det blev en tidig kväll för mig igår eftersom jag skulle upp och jobba. Först var det ju förpärla på vår uteplats och sedan rörde vi oss mot Majas matsal för själva festen. Trevligt, men det var fortfarande rätt så lugnt och städat när jag cyklade hem igen vid klockan 22.

Mycket skönt att få vara pigg och glad på jobbet idag. I alla fall tills jag blev utskälld av en sur och bitter man. Han kom först in och skulle handla Alvedon, men vi hade slut på det så han tog Ipren istället, och så skulle han ha Telia veckosurf så det fick han. En timme senare kom han tillbaka och påstår att surfen inte fungerar och vill lämna tillbaka värktabletterna som hans fru tydligen inte tålde. När jag då sa att vi tyvärr inte får ta tillbaka läkemedel så blev han jättearg och började skrika åt mig och ville prata med chefen. Jag blir så trött och ledsen på folk som måste vara så otrevliga och skylla på folk som ändå inte kan göra något åt saken...

Lyckades somna en stund efter jobbet så nu är jag på lite bättre humör igen. Dessutom fick jag just se att det nu är 40 dagar till semester! :)




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress