Start för vårtermin och ny kurs
Jaha, då var det igång igen. Vårterminen har börjat och kursintroduktionen är avklarad. Kursen heter "Utveckling och lärande" och är förhoppningsvis intressant och rolig. Det känns inte så bra just nu tyvärr. Vi har nya lärare och den ena förstod jag knappt. Svenskan var inget vidare om man säger så. Jag som tyckte så himla mycket om de som vi hade förra terminen...

Ny termin betyder också nya studiegrupper. Sist delades vi in efter klasslistan men nu fick vi konstigt nog välja själva, så vi bildade en tokbra grupp. Tre av oss är samma som förra terminen och så tre nya. Fem tjejer och en kille. Tror det blir hur bra som helst! :)

Johanna var snäll nog att skjutsa hem mig så jag slapp gå i kylan. Trots det så var mina tår som isbitar när jag kom in så jag fick lov att ställa mig barfota på badrumsgolvet och maxa golvvärmen. Älska golvvärme!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress