Ringrostig
Imorse blev jag väckt av att de ringde in mig för jobb på Bring, så det var bara att pallra sig upp, leta fram alla kläder, bre en macka och åka dit på en gång. Tro det eller ej men det var faktiskt riktigt kul. Lite ringrostig var jag kanske, men det är väl inte så konstigt med tanke på att det är nästan 3 månader sedan jag jobbade senast. 

Jag fick dela området runt Slottskolan för första gången. Ganska skön runda faktiskt, om det inte hade varit snorhalt överallt. Men jag överlevde ju utan skador så då är det väl dumt att klaga. Fick inviga mina nya jobbskor också, som jag köpte för flera månader sedan. :)

Efter nästan 8 timmars jobb så behövs en dusch och lite vila i soffan innan jag ska iväg och träna. Tänkte också försöka hinna anmäla mig till den nya skolterminen och den kommande kursen, och så måste jag beställa ett nytt medmera-kort för jag fick brev häromdagen om att jag inte får in min personalrabatt på det jag har nu. Sådana saker som man aldrig orkar göra utan bara skjuter upp hela tiden...

Sommaren får gärna komma nu så man slipper alla underställ, fleecetröjor, vantar och mössor! Föredrar shorts och t-shirt...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress