PT
Dagens träningspass är avklarat. Rebecka ringde mig häromkvällen och utsåg mig till hennes "personliga tränare", det vill säga att jag ska tjata henne till döds och i värsta fall släpa ner henne till Gympozz för att träna ett par pass i veckan. Så idag var hon och Simone med på bodyattacken och de skötte sig superbra! :)
För mig gick det däremot halvtrögt på grund av förkylningen, men jag kämpade mig igenom och känner mig riktigt nöjd såhär efteråt. Längtar redan till torsdag när det är dags för nästa pass!

Mindre roligt är att jag nyss beställde studentlitteratur för nästan 1200 kronor. När du tänker på en student så ploppar ju ordet fattig upp automatiskt, så hur tänkte de när de satte priset på böckerna man måste ha för att kunna studera? Det går ju inte alls ihop. Men sjukt dyrt är det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress