Ont
Jag är faktiskt ledig både idag och imorgon. Tyckte det behövdes eftersom jag ska jobba sedan hela helgen. Det känns nästan lite konstigt att vara hemma utan att ha något plugg eller någonting att göra. Riktigt skönt. Jag tror jag ska ta en promenad till stan och se om jag hittar något bra att handla. Förhoppningsvis blir min högra vad bättre av att gå en liten sväng. Det började göra ont igår så jag misstänker träningsvärk från springandet i trappor på jobbet i tisdags..

Just det, jag ansökte om studiebidrag igårkväll. Bestämde mig för att hoppa lånet även den här terminen och försöka jobba så mycket som möjligt. Det vore så himla skönt att iallafall ha ett år utan lån. Bara jag får bidraget så borde jag klara mig. :) 

Jimmy har köpt nya hörlurar. Helt enorma men jäkligt bra ljud. Tyvärr
ser man ut som en mupp när man har dem på sig... ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress