Krångel
När vi var på stan gick vi till Forex för att växla tillbaka pengarna som blivit över från resan. 2880 thaibath och för det fick vi 470 svenska kronor. Lite lite tyckte vi men vi tog dem och gick. Jimmy kunde dock inte släppa det där så när vi kom hem så kollade vi på nätet vad det skulle bli och det stämde såklart inte alls, och när vi läste på kvittot så hade hon slagit in 2280 bath. 600 för lite alltså. Suck. Bara att ringa och så fick vi åka ner en gång till för att hämta våra 124 kr som saknades. Kändes lite snålt att krångla om så pass lite pengar men rätt ska väl vara rätt. 

Direkt efter den lilla extratrippen åkte vi till Jimmys mamma som fyller 50 idag och grattade henne. Det bjöds på smörgåstårta och marängtårta så nu är jag så mätt så jag knappt vet vart jag ska ta vägen, men himla gott var det! :)

Imorrn är det föreläsning som gäller och det ska bli kul att träffa alla igen. Känner på mig att jag kommer vara rätt trött kl 16 när vi slutar för dagen...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress