Jobbig träning
Dagens träning gick lite sådär. För det första var det inte en av de vanliga instruktörerna som ledde passet, utan en ganska ny som inte riktigt kom upp i samma nivå. Dessutom spenderade jag ju gårdagen med att åka runt på moppe och dela post, och eftersom det är så förbaskat halt så åkte jag med benen nere ifall moppen skulle välta. Man kan ju dock inte släpa fötterna i backen så jag fick spänna benen hela tiden för att hålla upp fötterna strax ovanför. Skaplig träning alltså. Inte konstigt att benen är lite tunga idag...

Biggest loser sverige får avsluta kvällen. Lärde mig just att en semla innehåller 500 kalorier, men konstigt nog så fick det mig bara att bli ännu mer sugen. Tveksam till om jag orkar hålla mig ända till 21 februari när det är fettisdagen. ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress