Halt och kallt
Det blev en lång dag för mig. Rundan på jobbet tog ungefär en evighet eftersom jag hela tiden var livrädd för att ramla och därför körde som en snigel. Det är inte ett dugg kul att åka moppe när det är minusgrader, snö och is. Speciellt inte en sådan moppe man måste köra på trottoaren, för man håller på att ramla och slå ihjäl sig vid varenda trottoarkant och det hjälper ju inte direkt att sätta ner fötterna för de får inte heller fäste... Så det tog ett bra tag, men jag klarade mig utan skador och det tyckte jag var det viktigaste. :)

Kom hem vid femtiden så då fick jag proppa i mig en sen lunch. Grapefrukt och lite keso. Kändes inte som någon bra idé att äta ordentlig mat när man ändå ska äta igen om bara ett litet tag, men något måste man ju ha så man inte blir tjurig.
Fruktansvärt trött är jag också. Det skulle inte sitta fel med helg faktiskt. 30 plusgrader och en kokosnötsdrink vid poolen hade inte varit tokigt det heller. Varför bor man i Sverige egentligen..?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress