Bra start på dagen
Jag älskar verkligen frukosten jag ätit nu de senaste två veckorna, en halv portion gröt, två kokta ägg med kaviar och ett glas juice. Riktigt gott, nyttigt och det håller mig mätt mycket längre än något annat jag prövat. Helt enkelt en grym start på dagen! :)

Jag älskar också att vara ledig, speciellt nu när jag vet att jag har hela tre lediga dagar framför mig. Det kan behövas för nästa vecka blir tuff med fyra dagars jobb, två skoldagar och en ledig dag som förmodligen kommer gå åt till pluggande eftersom jag har två hela böcker att läsa. Men det ska vi inte bry oss om nu för nu ska vi njuta av ledighet!
Tänkte först och främst betala lite räkningar eftersom mitt studiebidrag kommit in på kontot och sedan ska jag knalla till stan och träna en timme. Sedan får det visa sig vad dagen bjuder på. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress