What doesn't kill you makes you stronger
Vaknade imorse av att telefonen ringde kl. 7. Det var såklart Bring som vanligt, så jag fick åka dit direkt efter att jag släppt av Jimmy vid tåget halv 8, istället för 10 när jag egentligen skulle ha börjat. Några extra timmars jobb tackar vi ju inte nej till. Däremot var det en aning stressigt eftersom vi bara var 5 pers som jobbade på morgonen och det var 12 rundor att sortera och packa, och därförkom vi inte ut förrän 12. Moppe till Torshälla blev det för mig och det var ju lagom läskigt på snötäckt is som ni säkert kan räkna ut själva. Fegade ur lite och hoppade över ett par villor som ligger långt ut på en liten isig grusväg. Känns dumt att riskera livet för några stackars brev...

Hur som helst så har jag städat lite här hemma under eftermiddagen och nu är det väl strax dags att laga iordning pytt i panna så vi hinner äta lite innan Jimmys mormor och morfar kommer på kvällsfika. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress