Sommarplanering
Jag undrar verkligen vem som väljer studentlitteratur... Vem det än är så har den personen inte alltid så bra omdöme. Boken jag just läste var nog det värsta jag varit med om, men det värsta av allt är att den jag just ska börja med verkar ännu tråkigare. Det känns som ett dåligt tecken när man får huvudvärk av att bara titta på en bok.

Om ett par timmar får jag som tur är äntligen en ordentlig paus från detta elände för då ska jag äta middag med Ronja och Amanda, och senare ansluter även Rebecka. Tanken är att vi ska snacka ihop oss lite om sommaren så alla vet om och när man isåfall ska ta ledigt för att kunna göra något tillsammans. Frågan är ju bara vad man ska göra isåfall? Resa eller bara vara kvar här hemma i Sverige och hoppas på bra väder. Svårt... Förhoppningsvis kommer vi på något bra när vi slår våra kloka huvuden ihop! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress