Matlagning och tv
En mysig kväll hos Sofia har jag haft. Vi började med att laga tortellini som jag tyckte blev riktigt gott, lite annorlunda mot vad jag själv brukar göra och det är ju alltid spännande med något nytt.
Maten åt vi medan vi kollade på "Halv åtta hos mig" och sedan blev det lite snyftigt när "Sofias änglar" kom. Varför kollar man på sådana där sorgliga program egentligen? Jag blir alltid gråtfärdig och får ångest över att man går och gnäller över sina ynkliga problem, medan andra har det tusen gånger värre. Men ändå tittar man och tycker att det är bra. Någon slags hatkärlek kan man väl nästan kalla det...

Fikade lite gjorde vi iallafall också så efter två onyttiga dagar i rad så är jag nu så träningssugen så jag nästan skulle kunna dra på mig löpardojjorna och sticka ut nu på en gång, men samtidigt är jag så trött så jag snart svimmar. Träningen får helt enkelt vänta till morgondagen. Först väntar en (förhoppningsvis) god natts sömn och en lång skoldag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress