Lasagne
Känner mig helt slut efter allt städ och plock i miyy gamla rum, och då ska tilläggas att jag inte ens hann med allt. Orkade inte ens börja med skrivbordet för att det såg så tråkigt ut. Två stora påsar fick jag med mig hem iallafall och de grejorna har jag ingen aning om var jag ska göra av. Skorna får nog åka in i garderoben så länge. Det var ett par stycken om man säger så... ;)

Nu på kvällen har jag lagat lasagne som jag faktiskt blev riktigt nöjd med. Det tog lite tid eftersom jag inte kände mig rutinerad nog att både fixa köttfärssåsen och koka ostsåsen samtidigt, så jag gjorde en sak i taget. Blandade ihop en tomatsallad av tomat, gul lök, vitlök, olivolja, citron, salt, peppar och basilika. Passar superbra till lasagne om ni frågar mig! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress