Familjemys
Vi har haft en supermysig kväll med min familj. De anlände alla tre klockan 19 och då hade Jimmy och jag lagat kyckling med jordnötssås, som jag tror blev riktigt uppskattat. Vi gillade det själva iallafall och nästan allt gick åt så det får väl antas vara ett bra betyg. Receptet finns i Arla Köket-appen om man har Iphone eller liknande så det är bara att gå in där och kika. Rekommenderas verkligen! :)
Till efterrät serverades gammaldags vaniljglass med hallon och blåbär. Mums!

När alla var mätta och belåtna skjutsades lillebror till en fest och vi andra åkte till stan för att gå på bio. Ni borde verkligen se "En gång i Phuket". Jag skrattade mig igenom nästan hela filmen och det händer inte ofta. Extra roligt eftersom vi var på besök på den resort som stora delar av filmen är inspelad på. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress