Återbesök
Hittills har jag haft en tokbra dag. Ungefär vid halv nio imorse åkte jag till Stacken där jag hade min VFU, och så var jag där fram till halv tolv då de skulle äta lunch. Jag tror inte att jag riktigt har insett hur mycket jag har saknat alla små underbara solstrålar under de två månader som gått sedan jag åkte därifrån senast. Superroligt att träffa dem igen!
Ärligt talat har jag tappat suget lite för plugget just nu, mycket på grund av att lärarna inte är några höjdare, men bara av att kliva in bland barnen så slog det mig hur underbart glad jag blir av att vara där. Jag får helt enkelt stå ut för det kommer att vara värt det i slutändan. :)

Lämnat in grupptentan har jag också gjort så nu är vi äntligen av med det eländet. Och sist men inte minst så mötte jag upp Rebecka på stan för en lunch på Wayne's. Sjukt god ceasarsallad blev det för min del! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress