Alla hjärtans dag
Idag är det alla hjärtans dag och det tycker jag är fruktansvärt mysigt, även om det egentligen kanske bara är en töntig grej som hittats på för att tjäna pengar på folk. Kärlek ska man väl visa dem man tycker om varje dag, och inte bara på en bestämd dag på året. Men mysigt är det och jag längtar tills min underbara kommer hem från jobbet så vi kan äta och mysa med någon bra film. :)

Min kära mor svängde förbi igårkväll och lämnade två chokladaskar till oss. Den ena var en hjärtformad kartong med lindorkulor och de är ju så goda så man dör. Den andra var också av märket Lindt, men de hette sweethearts och såg också supergoda ut! Jag fick även en liten prydnadsängel som jag blev jätteglad över. Vi säljer sådana på jobbet och de finns med massa olika texter. Den jag fick heter "en ängel till dotter". Hoppas det går att se texten på bilden här nedanför. Jättegulligt!:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress