Strul
Blogg.se-appen har strejkat ända sedan igårkväll, så nu börjar jag blir irriterad. Hur svårt kan det vara att fixa den egentligen?? Det blir lite svårt att blogga när man inte är hemma och inte kan göra det via telefonen... Men nu är jag hemma igen i alla fall och får ta igen bloggtorkan under kvällen.

Idag blev det jobb 7-14 och sedan hämtade Jimmy mig och jag fick stressa ihjäl mig för att hinna trycka i mig en proteinbar, byta om och ta bilen för att hinna till bodyattackan kl. 15. Det är första och sista gången jag tagit bilen till Gympozz som ligger på andra sidan ån från vårt hus. Det tar väl ca 5 minuter att gå, men just idag var det så bråttom att varje sekund räknades.
Sorgligt nog så var det nog förresten mitt sista pass där på ett bra tag eftersom vi åker bort snart och mitt träningskort går ut vid årsskiftet. Gud vad jag kommer att sakna bodyattacken!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress