Paket

Dagens träningspass blev ju då bodypump på Gympozz. Det gick riktigt bra tycker jag. De har tydligen inte gått över till det nya programmet än och det gör inte mig så mycket eftersom jag gillar det. Fast jag längtar redan till nästa bp-pass på Forever så att jag får in allt det nya så fort som möjligt. Hoppas på att hinna i alla fall ett pass till innan vi åker bort. Tur att vi har gym på två av hotellen för jag tror faktiskt inte att jag skulle klara tre hela veckor utan någon som helst träning... Nu kan man i alla fall kila ner en halvtimme eller något och köra lite crosstrainer eller springa på löpbandet.

Hur som helst så fick jag skjuts och hämtning till och från träningen och på hemvägen svängde vi förbi Hemköp och hämtade ut lite paket. Två till mig och två till Jimmy. Det måste ju vara rättvist! I mina var det studentlitteraturen som jag behöver för att skriva tentan i det ena och en julklapp i den andra. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress