Julbordet
Gårkvällens nöje blev ju julbord med familjen. Efter mycket om och men så blev det på Eskilstuna golfklubb, har fått för mig att restaurangen heter Odlarkrogen men jag kan ha fått det helt om bakfoten? I alla fall så var det restaurangen som ligger i anslutning till golfklubben där. Både mamma och jag var lite skeptiska eftersom ingen av oss hört talas om någon som varit på julbord där och det kändes som ett ganska litet ställe att vara på. Jag har faktiskt ingen aning om ifall de överhuvudtaget har haft julbord tidigare. Kanske är första gången i år, vad vet jag.

Det var hur som helst jättebra och vi var nöjda allihopa. Mysig lokal, duktig trubadurkille som spelade och jättegod mat. Och framför allt så fanns det mycket mer att välja på än vad jag hade förväntat mig. Verkligen allt som hör julbordet till och lite mer. Super! Så det kan jag verkligen rekommendera! Dock har jag ingen aning om vad det kostade... Pappa betalade. ;)

Min outfit för kvällen blev julig och bra om ni frågar mig. Fick tillfälle att inviga mina röda klackar som jag tycker så mycket om.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress