Första dagen
Nu är klockan strax över 17 här och vi har gett upp solandet för idag. Vi tvärsomnade båda två i varsin solsäng nere vid poolen och hade ingen aning om hur länge vi sovit när vi vaknade. Nästan lite läskigt. Men jag sov ungefär en kvart på hela flygresan och nu har vi varit igång här hela dagen så det är väl inte så konstigt att man är lite trött...

Just nu är Jimmy nere och får massage, men jag kände att jag hellre ville spara det till en annan dag så jag har istället duschat och dränkt mig i after sun. Tydligen måste jag ha missat att smörja mig på en fläck på armen för jag tror banne mig att jag är lite röd. Attans! Hårbotten är såklart också bränd, trots att jag hade keps hela eftermiddagen. Det slår aldrig fel.

Här har ni mig på balkongen just nu och en liten bild på hur vårt rum ser ut. Älskar hur fint städerskorna bäddar på alla hotell här.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress