Bodypump 84
Igår släppte Forever nya releasen av bodypump och de sa innan att den skulle vara lite innovativ och en hel del nya övningar som inte förekommit tidigare. Och nu har jag varit iväg och kört Bodypump 84 för första gången och jag kan nästan garantera att jag kommer att ha träningsvärk i morgon. Speciellt i biceps för där var det helt annorlunda mot hur det brukar vara då det var en övning med en liten underarmsvridning som verkligen sög musten ur muskeln. Aj! Lite andra nyheter var det också och jag tror faktiskt att jag kommer att gilla den här releasen när man väl kommer in i den och vågar maxa med vikter osv. Musiken var kanske bättre i förra programmet för det var mer nytt där medan det nu istället är en himla blandning av gammalt och nytt. Men som sagt så tror jag att jag kommer att gilla den.

Det blev tonfisksallad till lunch efteråt och nu har jag precis tagit en lååång och varm dusch. Hela jag är röd som en tomat nu, speciellt i ansiktet, för jag kom på att jag skulle skrubba hela kroppen med MD Formulations face and body scrub så att jag blir av med all torr hud. Vill ju ha en snygg bränna sedan i Thailandet. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress