Vin och mat med Fia
Äntligen fick jag sova till kl. 7! En klar förbättring mot 4 i alla fall även om det inte hade skadat att sova tills väckarklockan ringde. Jag kom på att jag har nog resfeber och det är därför jag sover dåligt. Ligger mest vaken och tänker på allt som ska fixas innan och saker man ska göra där. Längtar ihjäl mig just nu!

Det kanske var gårdagens vin som hjälpte mig att sova bättre i natt. Mötte ju upp Fia och så tog vi var sitt glas vin och en varsin chokladbricka på Annas vinbar. Mysigt uteservering, men herregud vad det stank äcklig ost där inne! Känns inte som ett ställe man går till på vintern när man måste sitta inne... 
När vi ätit och druckit upp rörde vi oss vidare till Grappa för lite mat, efterrätt och mer vin. För en gångs skull var jag lite modig och provade något nytt. Det blev lax med italiensk potatissallad och sedan citronsorbet. Jättegott och framför allt en supertrevlig kväll!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress