VFU-besök
Idag passade jag på att åka och hälsa på alla härliga barn och pedagoger på min VFU-plats. Kändes skönt att göra det innan skolan börjar eftersom jag inte har en aning om hur mycket ledig tid jag kommer att ha sedan när allt drar igång. Kan tänka mig att det kommer bli mycket nu i början så det kanske dröjer ett tag innan jag får komma ut och göra fältstudier och sådant.

Det var i alla fall jätteroligt att träffa alla och få lite updates om allt från Sofie, min handledare. Tyvärr kan jag ju inte berätta så mycket om mina besök där med hänsyn till barnen, men det är alltid lika kul att få hälsa på dem. Vi var ute och lekte lite på gården och sedan åt jag lunch med dem och fick ett helt vattenglas över mig. Oömma kläder är helt klart a och o när det kommer till att jobba med barn! Längtar redan tills nästa gång jag ska dit och hoppas att det inte blir om alltför lång tid! :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress