Utvilad och ressugen
Att jobba nio och en halv timme och sedan komma hem och bara snabbt byta om för att cykla iväg igen för en timmes träning är inget jag rekommenderar. Herregud vad jag trött jag var när jag kom hem på kvällen! Fötterna värkte så jag knappt kunde stå upp, så det har nog aldrig varit så skönt att få lägga sig i sängen och slappna av lite. Tror klockan bara var strax efter 22 när vi gick och la oss och idag börjar jag inte förrän 10 så det blev en rejäl sömn för en gångs skull.

Jag gick ändå upp i god tid så jag fick äta min frukost i lugn och ro, och så satt jag och bläddrade lite i "Vings Värld" under tiden. Den ska absolut sparas för det var massor med bra tips inför Thailandsresan i vinter. Läste bland annat att Vings bästa hotell ligger i Kamala, alltså det hotellet vi bodde på senast. Inte undra på att vi trivdes så himla bra. Känns underbart att vi kommer att spendera nyårsveckan där i år! :)

Kamala beach 2011
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress