Tuff terminsstart
Det där med att vara peppad inför skolstarten den 3 september försvann illa kvickt när jag upptäckte att jag ska läsa två kurser samtidigt de första tio veckorna av höstterminen. Lugn start är tydligen bara att glömma och jobb också med tanke på att jag kommer att gå i skolan alla vardagar och alltså inte kommer att kunna dela post överhuvudtaget. Nu inser man ju hur lyxigt man hade det första året när man bara gick i skolan två dagar i veckan... 
Beställde dessutom just studentlitteratur för över 3000 kr så det lär svida rätt rejält i plånkan sedan. 15 böcker och det gick inte ens att beställa alla från Bokus där jag brukar köpa från, så det fick bli 11 därifrån, 2 från Adlibris och den sista fick jag specialbeställa från en konstig sida som tog 56 kr i fraktkostnad. Kul att vara student har jag hört.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress