Tjejernas första kväll i stan
Igårkväll fick vi för första gången med tjejerna in till stan. Det var i princip första gången de överhuvudtaget har lämnat hotellområdet (förutom för att gå till stranden) så det var banne mig på tiden! Det blev en drink på Grabbarna Grus i väntan på vårt bord på Los Bandidos och sedan fick vi i oss mat i mängder. Undrar verkligen hur många extra kilon man kommer att ha med mig hem härifrån!
Jag vågade mig på något nytt så det blev grilled chicken wrap, d.v.s två stora grillade kycklingwraps med sallad, fetaost, gurka och lite annat smått och gott. Plus en hel tallrik med pommes och sallad. Jag klämde i alla fall i mig wrapsen så jag får väl vara nöjd med det. Superdupergott!

Det blev faktiskt den senaste kvällen hittills för mig och Jimmy, så idag är vi inte direkt uppe med tuppen. Klockan är snart halv 9 så det är dags att röra sig mot frukosten innan allt det goda tar slut.

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress