Nätshopping
Jag vaknade idag (sent kan vi ju tillägga!) med ett väldigt plötsligt behov av att köpa mig en ny bikini inför Cypernresan. Jag som var så stolt över att jag lyckats hålla mig från att shoppa någon ny i år! Tanken som slog mig var att även om jag har hur många som helst, i alla fall minst 10 stycken lyckades jag räkna till utan att titta i bikinilådan, så är mina favoriter ändå just de som jag använde på Cypern förra året och det kanske inte är så kul att ha bilder från i år som ser exakt ut som de från förra året...

Surfade in på H&M och hittade en jättefin ljuslila bandeau-bikini bland deras nyheter och och en rosa trekantsbikini på rean. Typiskt nog så var det inte leverans på den rosa förrän den veckan vi är borta och det gick inte att dela upp leveransen eftersom den bikinin inte kom upp i minsta köpbelopp, så jag fick leta runt tills jag hittade en svart klänning som hade samma leveransdatum. Slängde även med en grön klänning, två toppar och ett par flipflops så nu ska jag nog klara mig ett tag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress