Mycket att hinna med på kort tid
Nu börjar jag bli allvarligt less på att vakna runt 4 varje natt och inte kunna somna om ordentligt. Det spelar uppenbarligen ingen roll vilken tid jag går och lägger mig eller hur trött jag är för jag vaknar ändå. Börjar bli jobbigt nu faktiskt!

Hur som så är det ny vecka och 4 arbetsdagar att ta sig igenom. Tror det kommer bli fullt upp med allt som ska hinnas med under veckan. Ikväll ska jag träffa Fia, på onsdag ska det växlas pengar och sedan blir det middag hos mamma och pappa, och utöver det så måste jag hinna tvätta en himla massa, packa och handla lite saker inför resan. Lite träning vore ju inte heller fel, så det känns inte som att de här dagarna kommer att bli varken långtråkiga eller sysslolösa...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress