Grillad oxfilé och trevligt sällskap

Har haft en mycket bra kväll måste jag säga. Jessica och Andrée kom över strax efter åtta och då blev det grillning och massa gott. Jimmy och jag hade slagit på stort och åkt ända ut till Sundbyholms gårdsbutik och köpt deras svenska oxfilé kvällen till ära. Den var inte fel kan jag meddela, så den kan jag rekommendera er att prova. Ljuvligt med potatisgratäng och ett glas rött till!

I natt blir det nog till att sova med fönstret stängt för det väsnas rätt ordentligt från strömsholmen. Just nu är det Kapten Röd som spelar och ska jag vara ärlig så låter det rätt illa. Varför köpa biljett för 170 kr eller vad det nu kostar, när man hör eländet minst lika bra från uteplatsen här hemma?? Stänger dörren och kollar på "Lost" nu istället.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress