Gårdagskvällen
Gårdagskvällen blev trevlig, men kort för vår del eftersom Jimmy ville hem och se OS-finalerna i taekwondo. Vi kom dit prick 19.00, vilket var lite roligt för jag hade sagt innan att jag skulle skynda mig efter jobbet och att vi skulle vara där kl. 19. Punktligare än så blir man inte!

Tyvärr blev det ingen riktigt kräftskiva utan vi var bara 4 stycken som åt kräftor och resten hade annat med sig, men det gick bra ändå. Gott med kräftor och allt som hör till. Hoppas att man hinner med åtminstone en kräftskiva till innan sommaren är helt över. Om man nu ens kan kalla det här för sommar... Skräpväder. Idag gör det dock inte så mycket för jag ska ändå iväg och jobba i hela 3 timmar. Rätt lagom på en söndag. Det tråkiga är att jag missar när Sverige spelar handbollsfinal. Heja Sverige!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress